Kundservice
Kan du inte läsa tidningen i vår e-tidningsapp?
På grund av systembyte behöver alla våra prenumeranter registrera en ny användare för att kunna logga in på vår hemsida och/eller i vår e-tidning (detta gäller både för att kunna läsa e-tidningen på webben och i e-tidningsappen). Registrera dig genom att trycka på knappen här nedanför. Följ instruktionerna som kommer upp på skärmen.
Registrera ny användare
Utförliga steg-för-steg-instruktioner om hur man registrerar sig finns att läsa här eller som nedladdningsbar PDF här.
Om du gjort har ovanstående och fortfarande inte kommer åt tidningen i e-tidningsappen får du gärna kontrollera att du uppdaterat e-tidningsappen till den senaste versionen. Om du sedan går in i appen och klickar på ”Inställningar” kan du se efter om det står ”Logga ut” längst upp på sidan. I så fall klickar du på ”Logga ut” och sedan loggar du in igen.
Om problemet kvarstår efter detta eller du önskar få hjälp med ovanstående ber vi dig höra av dig till vår kundtjänst.
Upptaget i kundtjänst?
På grund av våra systembyten har vi under de senaste veckorna fått många fler samtal och mejl än vanligt.
Vi har tagit in extra hjälp för att hinna svara på alla frågor.
Vi ber om ursäkt att vi just nu har långa svarstider och tackar för förståelse.
Fick du inte tidningen idag? Vill du komma igång med e-tidningen? Har du andra frågor som rör din prenumeration? Välkommen att ta kontakt med vår kundtjänst.
Du kan nå oss på telefonnummer 018–430 40 50 (måndag–fredag kl 10–12, 14–16), eller via e-post: kundtjanst@varldenidag.se
- För att läsa våra prenumerationsvillkor, klicka här
- För att läsa vår personuppgiftspolicy, klicka här