Reportage
”Någonstans mitt i lovsången fick jag möta Jesus”
Amanda Erlandsson möter Gud i musiken. Det var så hon tog emot Jesus första gången – mitt i en lovsång. Under pandemin hittade hon till Hillsong Göteborg via webben och nu spelar hon själv i kyrkans lovsångsteam.– Det är första gången jag känt att jag har fått vara en del av något större, av gemenskap och familj på riktigt, säger hon.