Nyheter
Många församlingar har slutat att webbsända
Många församlingar uppger att de sett nya människor ta del av deras gudstjänster genom webbsändningar. Trots det är det flera församlingar som nu slutat med webbsändningar.Resursbrist och att kunna fokusera på de besökare som kommer till kyrkan är två skäl som uppges.