Reportage
Samuel följer sin store Idol
Samuel Andersson hade precis avslutat sin medieutbildning när drömmen blev verklighet. TV4-programmet Idol behövde någon som kunde producera digitala inslag i sociala medier. Ett eftertraktat jobb som de flesta bara kan drömma om att få. Karriären mot stjärnorna tycktes utstakad, om det inte hade varit för den manande rösten på insidan …
Digital Marketing Director. Samuel Andersson låter nöjd med titeln som följer med hans uppdrag som nyanställd i hjälporganisationen Hoppets Stjärnas team. Innebörden av den nyförvärvade yrkesbeteckningen är att Samuel ska se till att organisationen blir mer synlig i sociala medier, på webbsajten och i andra digitala kanaler.
ERBJUDANDE!
Världen idag DIGITAL
2 månader för 10 kr!
KÖP
Världen idag
DIGITAL
129,-
kr/månad
KÖP
Världen idag
HELG
159,-
kr/månad
KÖP
Världen idag
PAPPER
189,-
kr/månad
KÖP