Nyheter

Världen idags ”stora lyft” har gått i mål

Världen idags vd och chefredaktör tillsammans med flera säljare sedan kampanjen "Det stora lyftet" gått i mål. Från vänster Daniel Rodéhn, Emmanuel Hyllerud, Lukas Berggren, Emelie Wendesten och Elin Thomsen. Foto: Privat
Robina Wendesten, säljare

Det var i slutet av februari månad som Världen idag lanserade jubileumskampanjen "Det stora Lyftet". Målet var 1 500 nya helårsprenumerationer på kort tid. I veckan som gick sprängdes målsnöret och kampanjen gick i mål, efter några månaders hårt arbete. Något som firades med tårta.

Publicerad Uppdaterad

Ungefär hälften av prenumerationerna har kommit in direkt, genom att befintliga prenumeranter har gett bort prenumerationer till vänner, nyfrälsta, politiker och andra.

Vill du läsa vidare?

Teckna en prenumeration för att ta del av denna artikel och mer på varldenidag.se.

ERBJUDANDE!
Världen idag DIGITAL

2 månader för 10 kr!

KÖP

Världen idag
DIGITAL

129,-

kr/månad ​​​​​​

KÖP

Världen idag
HELG

159,-

kr/månad ​​​​​​

KÖP

Världen idag
PAPPER

189,-

kr/månad ​​​​​​

KÖP

Powered by Labrador CMS